KADANG KADANG MAHU JUGA POPULAR SEPERTI TAMAN RASYIDAH UTAMA

PANAS! PANAS! PANAS!!! klik cepat.

Monday, January 26, 2009

what a NAME!

:: gonjeng – sbb mereka merasakan aku ni kegilaan tahap terlampau.huh..

:: jijah – back then, saye suke sgt tgk iklan nih n I love to sing dis song ‘jijah jijah, abang nyanyi ya? jijah yg cantik..jijah yg manis..jijah yg manja..’ ingat x? n i was like sooo suke nyanyi lagu nih kuat2 di kaki lima skola mnengah dulu.

:: baby ‘J’ – ni sume keje yan. Mentang2 aku manyak jerawat dulu, sesuke suki die je nk panggil aku baby ‘J’ – stand fo jerawat. Cilake yan..tp aku sayang kamu yan.

:: katik – xckup ketinggian?tlalu rendang?huh..rendang tp bebuah tau!!

:: koala bear – ni keje ain. Mentang2 aku bulat dan rendang bebuah lebat, sesuke suki je nk panggil aku koala bear. Tp xpe, koala bear ni la yg ko suke pelok ain! I’m huggable! Yayy~

:: popeye - senior kat hi skewl suke panggil saye popeye.wat de he**..... kerana mereka merasakan saya wat aerobik cam bini popeye. ye si perempuan kurus yg digilai popeye tu. huh.sungguh tak berasas.

~n ppl call it NAME~

No comments: