KADANG KADANG MAHU JUGA POPULAR SEPERTI TAMAN RASYIDAH UTAMA

PANAS! PANAS! PANAS!!! klik cepat.

Wednesday, May 13, 2009

ia memerlukan kesabaran..

1st: aku jatuh kat melaka bile excited sgt nk begambo lompat2. gedebuk! sua corduroy MNG koyak.sygnyeee...tp xpe,bru roock! nsb bek tym jatuh tu msh bleh kontrol cun agi.peh.

2nd: lutut mule mengeluarkan hasilnye. iaitu nanah2 yg dusta itu. pedihnye bagai menikam didade beb..! nsb baek ade doc yg x berapa nk tauliah sangat iaitu bersamaan dgn, b saye. diala yg tlg cuci dan jage luka saye tuh.thanx dear!

3rd: mulut mula membengkak dan aku dah tambah kapasiti pipi aku yg mmg dah sedia tesembul nih. buruk do'oh! tp sakit gile. n again, alim jugala yg betanggungjawab membawak aku g famesi utk beli ubat.thanx lagi dear!

4th: i lost my phone @ sempeneh.kuciwanya gurindam jiwa dan raga aku ni. apelah nasib. tp inilah qada' dan qadar. aku cuma mampu berdoa jgnla gambar2 dlm hp tu tesebar dan aku doakan org yg ambil hp buruk aku tu terima balasannya satu ari nanti.

jadi kawan2, moral of the story, tlg miscal atau msg aku dlm mase yg tedekat ni sbb aku nk smpan no korg yg hanyut bsame hp aku tu. i wil use d same old number. i love u guys! mwah~

1 comment:

Gadis Kecil said...

alo..
cian nye dia..
hp lin elang ke??
cane la bole elang tue?