KADANG KADANG MAHU JUGA POPULAR SEPERTI TAMAN RASYIDAH UTAMA

PANAS! PANAS! PANAS!!! klik cepat.

Saturday, August 28, 2010

mak long Kamariah

tak payah kisah dengan lagu Camelia kat blog aku nie. kalau rasa jiwang sangat sampai menitik air mata, tahan dulu. ini Ramadhan. nangis dalam hati cukup. takyah tunjuk2 orang. lagipun Camelia dengan aku memang langsung tiada kaitan. jangan pulak kau ingat aku order kuih bangkit moden dengan Camelia. tidak sama sekali. sebenarnya motif lagu sadis ni untuk maklong aku. Kamariah namanya. aku tak berniat nak menipu di bulan Ramadan ni. jadi, lebih elok jangan percaya.

saja nak layan jiwa dengar lagu ni. ape de hal.

tadi aku ambil baju raya yang dah sebulan lepas siap. konklusinya, baju tidak melepasi bahagian badan yang tertentu. siapa nak jawab ni? gemok gedempol pakai baju raya pon terbonjol bonjol. entah ini silap siapa. mungkin silap tukang jahit yang kurang pakar dalam kiraan kalkulus sentimeter persegi sehingga terkecil ukur pula di bahagian tertentu. yang pasti tu bukan salah aku.
*masih tiada kesedaran sivik lagi. entah bila akan sedar akan kekurangan diri sendiri*

jangan salahkan ibu mengandung bila satu rumah bau losyen mustajab pati halia extra hot. sumpah menggelegak bau seluruh rumah. habis kuasa ambi pur lavender pilihan ibu di pasaraya terkemuka yang telah dibeli semalam. Dengan itu, harus aku tanam azam sempena Ramadan ini untuk kurangkan pengambilan susu manis di dalam milo untuk sahur. semoga berjaya.


2 comments:

Anonymous said...

Every weekend i used to pay a quick visit this site, for the reason that i wish for enjoyment,
as this this website conations genuinely pleasant funny
stuff too.

My webpage - buying a car with bad credit
Also see my website: buying a car with bad credit,buy a car with bad credit,how to buy a car with bad credit,buying a car,buy a car,how to buy a car

Anonymous said...

8-inch high-definition centгal displaу availablе with а faux-wood paneling οption, the Auto
Loan With Вaԁ Credіt Ε46 DVD playеr?

In fаct, many mеdiа outlеts
havе proclaimеd it the best ѕedan еver
built. Stаteside, moѕt peοple are more
familiar with Nоah's tennis record than with his music career, but his spokesman tells NPR he has always supported electronic filing.

Feel free to visit my website: scoophot.com