KADANG KADANG MAHU JUGA POPULAR SEPERTI TAMAN RASYIDAH UTAMA

PANAS! PANAS! PANAS!!! klik cepat.

Monday, August 31, 2009

Selamat datang, Encik P!


mulut bau petai.
peh.
kencing lagila bau petai.
duh!

ibu dah pesan awal2,
pegi kencing bwh pokok.
kalau ade diantara kamu yg balun petai.
sila sedar diri masing2.
aku x terkecuali.

oh lupe, hai malaysia.
post kali ni pasal petai.
sape xmakan petai, x jawela beb!

sejak belakang ni, jiwe aku mcm menggelodak.
bukan sebab tym buke, aku mkn smpai x hengat dunie.
bukan. bukan.
menggelodak sebab xtau apsal tibe2 mcm nk jadi seorang JAWA yg bejaye.
konon2 Jawe yg xmalu ngaku jawela.
oi tu pon xfhm ke?

*ni muke jawe xsedor diri*

ni petai punye pasal, aku dh xbleh tido.
asek dihantui keharuman aroma yg die bawa.
omaigod.
td patot dh masuk tido.
tp bila kedengaran sayup2 suara abah memanggil,

"amalll~ amalllll~ jom mkn sambal petai!"
(tanda "~" mewakili kesayupan suara abah memanggil)

secara menggelabah ayam serama, aku berlari2 anak ke dapo.
dan telah berjaya membalun kire2 dua papan petai.
tahniah!

*ibu, sori. i pee in ur toilet bowl. ngee~ takot nk kencing kt bwh pokok!

No comments: