KADANG KADANG MAHU JUGA POPULAR SEPERTI TAMAN RASYIDAH UTAMA

PANAS! PANAS! PANAS!!! klik cepat.

Monday, August 31, 2009

kenali beliau, puan monolog!

hai people.
sudah agak lama saya tidak mengupdate blog ini.
arini knape gaknye tibe2 rajin nk bukak dan update.
oh! saye tau knape..
(cube bermonolog)
sebab saye baru ade mase nk update.
"abes sblom ni tade mase ke sengall...."
ade mase. tp org lain dh amik mase saye!
"ape ko merepeklaa hantu."

today wud b de last day bersenang lenang di umah tanpe memikirkan psl keje.esok, aduh! dah mula sekolah.
esok jugak, kemungkinan besar (sebesar bola2 api) bahawasanye workload akan bertambah.
sebabb??
esok budak2 dh kne submit dorg pnye folio geografi.adoilaa. aku mlslah nk tande.
(monolog lagi: hoi ko cekgu pemalas!)

am gonna miss sum1
itu sy nk bgtau!
(baiklah, saya tau kenyataan ini agak terpesong sedikit dari tajuk utama post ini. persetankan.)

baiklah, wlaupon title post sangatlah jauh panggang dari api dgn isi kandungan post kali nie,adelah diingatkan disini bahawa, saya sendiri xtau nape bole jd mcm tu.

kemudiannya, saya nk nyatakanlah disini bahawa, arini buke mcm2.
huish~ segala jenis binatang ade atas meja.
(harus diingatkan disini, hanya yg halal sahaja)

binatang yang pandai memekak = A.Y.A.M
binatang yang pandai menyelam = U.D.A.N.G

ok, itu saje. eh xbanyak pon??
tp sebenarnye banyak okeh! sbb makanan lain tu, tak termasuk kategori "binatang"
sekian, selamat berbuka dan terbongkang!

No comments: