KADANG KADANG MAHU JUGA POPULAR SEPERTI TAMAN RASYIDAH UTAMA

PANAS! PANAS! PANAS!!! klik cepat.

Sunday, August 16, 2009

:: taman cik maskonah ::

mmgla pelik bila tibe2 cik maskonah membuat taman. ahh persetankan sume tu. ade aku kesah? biakan cik maskonah dengan dunia die sndiri.
sebenarnya begini.............

(....maka bermulalah 1 hikayat....)

taman cik maskonah yg dimaksudkan lbh merujuk kepade lagu "taman astakona" yg diiramadanlagukan oleh slash. wah hebat ngok lagu tu. bru kusedari.

jadi kesimpulan yg kite dpt disini adelah, sayangilah lagu rock kapak dolu2. ia menggamit jiwelah beb! tu yg baru kusedari walau setelah lame berkecimpung dlm dunia ciptaan Illahi selame 21 tahun ni..

entah knape tibe2 hari itu saya telah memboringkan diri dan tibe2 timbullah 1 kepulan awan ilusi btol2 di atas kepala nih. (konon2 mcm ade idea baru timbul la. jgn kate xtau eh! korang mcm xbiase tgk katun.weng!) secara gerak tuntas pantas dan cekap (eh eh mcm polis cekap jujur amanah siot), saya tros saje mengklik butang2 keyboard ke www.4shared.com dan teros mengesearch lagu2 yang terhasil seperti berikut:

1. Axl's : andai dapat ku undur masa & akulah kekasihmu
2. Ella : layar impian & kesal
3. Ekamatra : sentuhan kecundang
4. Laksamana : gugurnya bunga cinta
5. Jinbara : Cinta pantai merdeka
6. Medicine : Kerana cinta
7. Mega : Takdir & waktu
8. Slash : Taman astakona
9. OH OH dan sebenarnye byk lagila. mcm xsempat je nk tulis nih.

eh by right u shud noe these great songs walaupon mungkin waktu lagu2 ni membangun, kite baru merangkak dan masih berhingus hijau. benar lah! dan inilah antara sebab2 saya begitu rindukan saat2 berkarok dolu2 ketika zaman jajahan saya di uitm. kawan2!! marilah berkarokkss. aku rindu lahh.

"andai dapat kuundurkan putaran dunia -- how i wish......."

No comments: