KADANG KADANG MAHU JUGA POPULAR SEPERTI TAMAN RASYIDAH UTAMA

There was an error in this gadget

PANAS! PANAS! PANAS!!! klik cepat.

Friday, April 30, 2010

sedangkan budu pun bau busuk...

Sedangkan budu pun bau busuk...

Apetah lagi manusia hina macam kita ini. Tapi, ada waktu2 tertentu memang tak pernah rasa busuk. Contoh, Masa bercinta kentut bertubi2 bau setanggi pun, rasa macam bau ubat gigi Mu’min. Ketiak bau kemenyan pun xpenah nak heran. Apetah lagi taik gigi yang rasa coklat tu. Ada pakwe kau kesah? Paling teruk pun kena tumbuk2 manja je. Itu waktu bercinta. Tapi kalau pakwe aku ketiak bau kemenyan, memang free2 aku tolong sms Nenek Kebayan tolong risik2 kalau nenek kebayan dah ada pakwe belum? Sudi tak nenek keluar dengan boifren saya yang hensem dan berbau kemenyan ini? Sampai begitu sekali hati budi aku.

Cukup mengata orang si paku serpih. Menggigit orang, eh apsal kau nak lebeh2?

Topic hangat hari ini, aku memang busuk. Baik busuk dari segi perangai atau dari segi tiga Bermuda. Adalah diingatkan disini, ibu ibu mengandung diharap tidak membenarkan anak didalam kandungan menghayati puisi yang akan anda baca sebentar nanti. Dikhuatiri akan menjejaskan kehidupan sosial mereka waktu akan datang.

Seindah2 manusia ciptaan Allah ini, pasti ada buruk disebalik baiknya. Pasti ada hitam disebalik putihnya. Pasti ada karat disebalik kilatnya. Itu yang akan kita renung2kan-dan-selamat-beramal hari ini!

Bagi wanita seangkatan Datuk2 dan Datin2 yang sekapal dengan Datuk Siti, aku takkan berani kupas isu buruk mereka. Sebab berlainan status. Lagipun siapalah aku ini, hanya melukut di tepi gantang, mengongot2 berkata gampang. Aku Cuma akan berkata perihal keburukan aku sebagai seorang perempuan biasa, golongan perempuan yang tidak diminati para VVIP, mungkin juga sebagai seorang perempuan yang tidak pernah tahu jenis ulam-ulaman yang boleh ditanam di halaman rumah.

Sejak berkecimpung dengan dunia keperempuanan selama 22 tahun ini, sangat mudah untuk aku simpulkan sesuatu. Ego bukan saja untuk lelaki, malah layak juga diberi kepada perempuan jenis macam aku. Memang benar aku ego. Amalina as what u’ve seen, what u’ve read in this blog is my alter-ego. Not to mention, the real side of me, ah no thanks. Tak perlu diberitahu kalau kau benar2 kenal aku yang betul2 di dunia luar, yang bisa berdiri dengan dua kaki, bisa menggunakan jari telunjuk untuk mengorek hidung, yang sangat lembik perwatakannya, sangat mudah hanyut dengan pujukan syaitan. Itu baru betul aku.

Speaking of which, being egoistic is the best value i’ve ever had in my whole life. At times, ego is good for u. Bermaksud, for some arguments or misunderstanding though, im not gonna give u any single chance to blame me for any reason if i noe it wasn’t even my fault. Salah kau bermaksud ia salah kau. Salah aku, bermaksud aku akan minta maaf. Itu ego kah?? Atau lebih tepat, fight for your right? I’ll choose the latter then.

Nilai murni seterusnya, aku seorang penjual ikan. Atau SELFISH. Sila jangan percaya terma ini atau anda akan percuma sahaja dianggap bangang oleh rakan2. Sekian.

Oh ada tambahan, aku juga menggelabah. Gelabah saja, tidak terketar2. Apa kau ingat aku skizofrenia?

Maka, bagi lelaki yang boleh bertahan dengan aku, tahniah kami ucapkan. Ikhlas daripada warga rumah No 15, Kampung Telok Kerang.


2 comments:

.rafiq. said...

okaylah paham yang atas. masuk bahasa punjabi dah tak paham. dah ah ko sepak je amalina tu.

AmalinaOmar said...

punjabi 3rd language aku. tu kelebihan aku. malas nak belagak