KADANG KADANG MAHU JUGA POPULAR SEPERTI TAMAN RASYIDAH UTAMA

PANAS! PANAS! PANAS!!! klik cepat.

Wednesday, October 7, 2009

kau jeles sbb aku muda, kan?

motif gambar:
saya menemui jalan buntu seketika bila di'sound' secara direct oleh manusia itu!

mula2 mari saya sajikan kamu semua dengan cerita kurang enak dan sangat busuk untuk hari ini.

kisah bertajuk adakah kau jeles?
-------------------------------------------
saya tahu saya berumur 22 tahun. in fact, baru setahun ubi. bukan setahun jagung. darah muda, macam kau kata. suka pakai baju ketat. sebenarnya tak ketat tapi korang yang kepoh kata ketat. sebab kau tak boleh pakai kan. cakap aje, aku faham doe. bontot dah besa kan. hamekkk.

saya ada mulut. mulut pula sangat kepoh. i love to talk. as far as i know, kawan2 semua suka dengan mulut saya yang suka becakap tanpa henti sampai kadang ada bole buat diorang ketawa tegolek2. kau taktau boleh diam sekarang jangan nak sound2 plakk ade ke saya kacau kau? wahai manusia, bagi saya biarla mulut kepoh ke lancang ke, asal kau tahu batas. jaga mulut jangan sampai orang chop atas dahi kau "MANUSIA TAK SAYANG MULUT..OOPS!"

tabiat saya yang paling orang tahu adalah cam-whore. secara extreme. which means, i dun care dimana saja bila saya rasa mahu ambil gambar, saya akan snap saja. speaking of which, manusia disekeliling yang faham akan cuma menggeleng tersenyum dan menegur secara bergurau. tapi kenapa kau perlu menyibuk sehingga saya rasa "eh eh kau ni annoying lah perempuan". saya bukan ambil gambar lucah pon. saya cuma ambil gambar saya yang memang kurang lawa ni pon. kenapa kamu rasa terganggu oleh itu? tak payah jawab, boleh diam sekarang sebab saya taknak dengar walaupon saya tau kau takkan baca blog ini. huh!

selain itu, mari saya nyatakan. dulu masa dalam perut ibu, saya songsang. masa nak keluar dari perut, ibu kata ia sangat azab sehingga bleeding terok. kesian ibu, kan? tapi kita bukan cakap pasal ibu. kita cakap pasal kau dan saya. ibu dan orang sekeliling cakap, anak lahir songsang memang degil nauzubillah. terjal jangan cakap. i admit that. but still, degil ada batas. i do respect others. i ain't hypocrite. to tell u, i hate hypocrite. saya terima teguran. i dun interfere one's life. i mind my own life. not others. i do what i like. kalau tak suka, bgtau saya.i hate rules, mind u people dan pihak sekolah. i hate RULES. as for me, rules are meant to be broken. thank you. jadi sekarang, have i made myself clear? kamu dan kamu, sila fahami. i HATE both of u. kalau bagi free kawin dgn kau pon aku taknak. kalau kau nak jadi orang gaji aku secara free lagilah aku taknak! xcyvuhbadsxk eirdjesazxrfytguhijods!!!!

MORAL OF THE STORY:
people yang sangat annoying dan irritating, get out of my life, please! menegur bukan satu kesalahan, tapi kamu dah tua, kamu patut tahu cara terbaik untuk menegur. so that orang yang degil macham saya nie akan telan hidup2 semua teguran tu dan insyaAllah, akan berubah ke jalan yang lebih baik. tapi bila teguran tu sangat tidak professional, kamu rasa saya nak terima ke? sebab bila kamu menegur begini, saya rasa ;
KAU JELES SEBAB AKU MUDA, KAN??
katakan saja!


pls note that, kau silap orang kalau buat saya macam ni. esok pagi beli tabloid terhebat di MALAYSIA, kau mesti nampak nama kau terpampang di muka depan sebab kau dah buat aku rasa annoyed dengan kau.
*itupun kalau aku kejam, tapi malangnya aku tak kejam*

penutup:
eh saya baru perasan biji mata saya bukan warna hitam rupanya. jadi selama nie, all the quizzes ive done so far, mendapat jawapan yang salah dari saya. haha padan muka.



3 comments:

*lyanaluv* said...

ok sgt kagum ngn leen bley wat mke cmtu! siyes kne ajr. :P

Precious said...

Ayoooo ... pertandingan muka herot ker? Hihhiii ...
Err ... mau join kontes tak? Mungkin nak calunkan Zahiril Adzim for Weblog Popular 1malaysia ker ...? (I perasan you follow Zahiril).
Boleh menang handbag! Jom!!
Tenkiu!

AmalinaOmar said...

azyan, sila datang dan belajar. no regret!