KADANG KADANG MAHU JUGA POPULAR SEPERTI TAMAN RASYIDAH UTAMA

There was an error in this gadget

PANAS! PANAS! PANAS!!! klik cepat.

Friday, December 25, 2009

inikah cinta?

peh jiwengsss siaak.
aku geli aku geli.
siapa punye blog ni hah main ayat jiwang2! ceh tak bertamadun betul.
boikot boikot! bakar bakar!

bukan nak cakap pasal cinta dokk. saje mahu tarik pehatian orang untuk baca riwayat kisah cinta si penggembala kambing. serabai. ok post kali ini tidak akan sama sekali atau lima kali berkisar tentang cinta. tajuk di atas tidak ada kaitan sama ada yang hidup atau telah meninggalkan dunia penuh pancaroba ini. wah sendiri sudah geli ketiak bila baca blog sendiri. bapak memualkan.

aku cuma nak tau, bila kau orang tengok sesuatu YANG KAU SUKA lantas kau orang terus rasa goosebumps, kau rasa mengapakah kau berperasaan atau bersensitiviti sebegitu? faham soalan tak? bila kau tengok sesuatu, tiba2 kau rasa goosebumps meremang segala bulu. ini bukan cerita hantu. kau gila ke aku nak cakap pasal hantu? aku sendiri penakut yang amat. hantu dikecualikan dalam kes ini.

okay contohnya, baru tadi aku tengok sesuatu yang aku suka. sesuatu itu bukanlah bermaksud video satu kaler. ia bukan objek. ia manusia. okay. aku tengok sesuatu di seseorang. sekali pandang saja, bulu roma meremang dan berdiri laju laju lepas itu hati macam kembang kempis kembang kempis lepas itu dahi mula berkerut lepas itu hati macam digigit serangga sakitnya lepas itu badan tiba tiba macam xsenang duduk dan menjadi suam macam suam suam kuku. lepas itu, aku tak tahu ape jadi sebenarnya?

kau rasa kenapa ah? inikah cinta?


peh ulang lagi ayat bangsat tu. sumpah geli.

sila bagi pandangan yang bernas berdasarkan pengalaman.

11 comments:

hannamaruku said...

aku tengok sesuatu di seseorang? eh sesuatu? tak zip seluar mungkin? :P

macam cinte pandang pertama doh. ha lantak lantak. aku tak penah rasa pon, maybe blom jumpe. tapi tu adalah perasaan bila kite adore benda tu. sbb tu ttbe jadi takot agagagah. eh tapi kalau tgk ular kan jadi takot kan, takkan adore pulak.


heh diam. tapi aku rasa ini adalah cinta. mane mane? bg aku tgk? blh bagi restu :P

AmalinaOmar said...

kalau tgk zip seluar terbuka, aku takkan goosebumps doe. aku cepat2 keluarkan hp dan snap barang baek. ngahaha.

weh ini bukan perasaan yang positif. ini macam geram. mcm xbest. dan sewaktu yang negatif.

hannamaruku said...

hmm, cmne leh jadi camtu? sape doe?

hannamaruku said...

hmm, cmne leh jadi camtu? sape doe?

Razman said...

kalau tgk aku ko rasa cmtu, mknanya cinta. kalau tgk org laen, itu nafsu..hahaha

missy suzi said...

ko single ker??bkn aritu kt fb mcm in a relationshit??hahahaha


*babe,xsure prasaan tuh ape until ble ko kawen dgn die then ko tringt prasaan first tyme jumpe die dowh..if ko rs tlalu complicated..private msg me kt fb's inbox je..aku mmg pakar saket puan!!hahahaha.my pleasure*

Judiene said...

hmmm
aku rse aku pnh rse cm ape yg ko rse skrg
then i believe that u're slowly falling for someone
maybe ko tak sedar
love come when you expect it the least

=)

btw, i'm new here!
merry xmas!

AmalinaOmar said...

hanna: macam kau suka manusia tu. lepastu kau tengok sumthing yg die buat lepastu kau pun rase goosebumps itu menjelma. rase apekah itu? arghhhh xtau nk explain. tsk.

AmalinaOmar said...

razman. cube ko muncul depan aku sekarang. nak tau jugak hipotesis kau ni diterima akal ke idak nye nokss. haha.

suzy. perlu ke begitu. sebenarnya its complicated. pffft~

jud. thanx for dropping by! =) i think dats the best ans afterall.

ღ.faiez.ღ said...

perasaan cam nmpk laki tu ensem cam amad nispu.pastu nak jatoh cinte.pastu skali nmpk cicak kat pale die.cenggitu??


waaa..taksub sunggoh perasaan gtu..

cube dudok diam2..tanpa ade bunyik cicak.dan bepk..cinte ke ape ke..ssh kalo pentaip ini tak merasai.dan si pencerite pon tatau nak cite camne..jadik msg tak smpi kat pentaip..

emel sj gue..gue buleh nolong,gue nolong *okei.jadik samseng aceh pki tdg*

olin said...

aku tak geli, tapi aku jenis malu nak sebut cintan2 ni. hahaha.. cuma kalu ko rasa goosebumps camtu, aku rasa tu cuma khayalan je, mungkin ko tak cukup minum air? hahha...

aku pernah rasa la goosebumps bila nampak orang yg aku suka. tp zaman budak2 dulu jela. cinta monyet org kata. hihi.. bila dah besor ni, xmain dah camtu. banyak segi lagi yg kita kena tengok, bukan setakat tengok seseorang dah meremang bulu roma suka pahtu terus rasa nak kawen dgn dia, kan.. hehe~

lalala.. malu saya~