KADANG KADANG MAHU JUGA POPULAR SEPERTI TAMAN RASYIDAH UTAMA

PANAS! PANAS! PANAS!!! klik cepat.

Friday, January 29, 2010

boleh kata berjaya jugak ah ;)


sila tegur jika berjumpa umat ini. apa kaitan?

jangan melukut di bukit cagu,
Menteri itu Dato' Samy Vellu,
apa kau tahu perasaan aku?
YABEDAAABEDUUUUUUUUUUUUU!!


im a product of UiTM yang pandai berpantun. ngeh3.

kecik tak aku. kecik tak. aku tau :p

YABEDABEDUUUUUU!!!
amacam? ada yang berminat nak ambil aku berlakon teater bukit cagar atau pun menjadi wakil rombongan peminangan sebagai ketua pantun? wei wei hatiku berbunga matahari berlagu riang si anak dara sekarang ini. jangan kau persoalkan. iya? iya?


aku sudah confirm diterima bekerja! pagi pagi tak berapa buta tadi, sudah dapat panggilan telefon beri jawapan aku telah diterima bekerja. man,i'm oficially hired. nampak tak senyuman excited aku sekarang ini. senyum sampai ubun ubun. (ngeee ngee nampak tak!) makanya mulalah rasa tidak sia sia aku bersengkang mata menstudykan diri di saat saat akhir melangkah ke final interview itu hari. oh Allah memberkati ( :


okay, tapi kurang enak sebab sudah kantoi lagi untuk kali ketiga tadi pagi bangun lambat dan awal awal sudah diberi nasihat, "minggu depan u dah tak boleh bangun lambat lagi ya." omf! kemaluan tahap tertinggi sudaa. tapi disebabkan ke'eksaited'an mengatasi segalanya, aku cepat cepat kesat air liur basi yang belum sempat kering dan melakukan lompatan gaya bebas dari katil menuju kedapur dan berjoget joget anak. (aksi ini diadaptasikan daripada senaman 'berlari lari anak')


lepas itu mulalah rajin tak pasal pasal. yang pertama pergi sarapan. selalu aku tak rajin sarapan tahu. ;) lepas itu menonton talk show yang berilmiah seperti moneytalk. siak. apebende semangat berkobar kobar nah! kemudian terus memasak gulai ikan sembilang. selalunya aku malas masak, hanya rajin makan saja. kemudian aku marah budak. selalu aku tak rajin marah budak, selalu aku lempangkan saja.

*macam inilah gaya lompatan bebas yang aku maksudkan tadi*


cukupla dengan ayat ayat puaka aku tu. entri ini sekadar mahu menyatakan kegembiraan patik bila diterima bekerja disitu. sebab untuk berada di tempat patik sekarang, telah banyak yang patik lakukan untuk pastikan semua ini berjaya. ini adalah aim patik yang paling utama. because im not going to be an auditor. i want to join commercial firm. in Panasonic, perhaps i could take myself further developed in my career life. here comes the new Account Executive for Panasonic. (tepuk tangan sendiri)


dan aku pun melangkah dengan penuh yakin pergi membeli kasut baru untuk report duty isnin ini. tata semua. :)

10 comments:

Muhammad Rafiq Hasrudin said...

lagi sekali cantik.
ckup bulan jangan lupe miskol.

AmalinaOmar said...

kau nak ckap aku cantik lagi 45 kali pun aku tak kisah. laaaagi suka ;)

crazy_labelle said...

konvo bole pkai sluar ke?

AmalinaOmar said...

tak ah. ni pre-convo. yeah! haha

oranglidi said...

AAAGHHH!!! best a lu..

[kenal wa lagi x?]

f4r_e4st said...

hoho....antare post yg ak ske...... i looiikkkeeee....

congrate

fiq said...

congrate babe!;)

farahiyah radzali said...

congratz lin, \('_')/

robb16 said...

SEMUA CIRI CIRI JAWA ADA PADA AKU. HIDUNG PENYEK. BIBIR TEBAL. MUKA LEBAR. KAKI BESAR. MATA GEMOK. KENING TEBAL
ko tak letak 'comel'....

AmalinaOmar said...

orang lidi: ofkosss kenal beb!! kau je kawan aku yg terdiri dari orang lidi. in fact, aku ni manusia yg cuma reti lukis orang lidi saje :)

faiz: thanx for de compliment ;)

fiq: thanx very very very muchhh dear! (^_~)

fara: thanks in return fara :)

robb16: ulpss..itu patut ko yg letakkan sebab ko je rasa aku begitu. haha. thanx btw dude.