KADANG KADANG MAHU JUGA POPULAR SEPERTI TAMAN RASYIDAH UTAMA

PANAS! PANAS! PANAS!!! klik cepat.

Tuesday, November 24, 2009

duit banyak, sugar daddy tiada.

*kau rasa kalau buat iklan guna muka ini untuk cari sugar daddy, boleh berjaya tidak?*

bila banyak duit boleh tak kalau aku nak beli sugar daddy. saje saje nak tambah manis muka. haramjadah punye wanita. aku tak mahulah sugar daddy. aku mahu sugar boy. tak wilayahla kalau main sugar daddy. sekarang ni aku sendiri tak faham kenapa nak kena cerita melalut pasal sugar daddy dan anak anaknya. aku tidak faham. motif utama adalah pasal duit. duit dan kebosanan. kau dapat bau tak semangat kejiranan setiap satu item disitu?

aku bosan. bosan tahap membunuh dan jika ada rakan boleh bunuh waktu bosan ini dengan bermain baling selipar atau kurik kundi yang merah itu saga yang baik itu budi yang merah itu bahasa. fuh. penat cakap dalam 1 nafas saja. eh bukan kurik kundi bodoh. konda kondi.

konda kondi makan koci,
kalau ada masa boleh balas lagi.

tibeee nak ada pantun supaya lebih menarik minat ulat buku tegar sekalian. sekarang waktu bosan yang membunuh nafsu memang dem lah. takde kerja lain. tunggu orang tegur tunggu orang balik tunggu orang lempang tunggu orang bentes kaki. tengok kipas berdebu suci dalam debu tengok tengok ape tengok tengok nak kene tumbuk ke. raba bulu ketiak raba tumit kaki yang berkerak. downlod cite blue cite brown cite maroon. rendam singlet pakaian dalam stokin abah. semua dah buat tapi masih rasa terbunuh dan nazak dengan kebosanan yang ditawarkan oleh hari ini.

esok mesti dah tidak bosan begini. sebab mahu berjalan2 mengamalkan pembaziran dan meningkatkan tahap inflasi negara. bila pendapatan boleh guna isi rumah dah melebihi tahap keanjalan penawaran yang ditawarkan oleh pengeluar, maksudnya hotak kau memang sengal. ape masuk aplikasi ekonomi asas pulak kat sini. sumpah aku sudah rindu sekolah. rindu mahu masuk kelas dan mengajar ekonomii asas. tapi yang realitinya aku bukan mengajar, aku bergosip. aku berbual kosong tanpa teh tarik siap duduk kat kerusi letak kaki atas meja dan goyang kaki laju laju. lalu anak murid semua mengikut jejak yang sama. memang sempoi gila sesi P&P dengan cikgu amalina. kalau kau percaya aku cerita aku buat tabiat buruk anak dara tua duduk tekangkang dalam kelas, kau memang tak sekolah. kau gila ke apa nak aku buat macam tu. kan dah kene marah. aku kalau bosan tahap dewa mata lapan memang suka marah orang. lagi lagi orang macam kau, ramli!

hey tadi kan aku cakap pasal nak habiskan duit. kenapa sampai tersebut nama sugar daddy aku si ramli serabai itu? ngeh ngeh. aku ade sugar daddy. mesti ramai cemburu. sudah cukup cerita pasal ramli. mari cerita pasal romlee pula. ahha bongak. bukan, aku nk beritahu walaupon ramai yang tak mahu tahu sebenrnya esok nak pegi shopping sampai separuh mati kat jusco taman u. ade jcard member day. kira macam hari kawan kawan jusco. peh baik kan aku siap translate kan ape itu jusco member day. macamla yang baca blog aku nie semua golongan jawa timur yang tak tahu ape itu jusco. hey! pasaraya kebanggaan keluarga aku tu!

jadi malam ini harus tidur awal untuk mengelakkan jalan terkengkang kengkang esok. muka dah cun manis dan comel tapi jalan kengkang dan terpeleot di sebelah eskalator tepi tu pulak ada mamat hensem tahap gaban sedang jual aiskrim sundae di McD. aduh saham bskl lantas jatuh jua.

hey manusia mana kamu hilang. balik cepat. isteri sedang menunggu di rumah. entry kali ini banyak sangat melalut. cuma try untuk bunuh rasa boring. mungkin sudah mula rasa tensen ah lamanya mana ni aku tinggal sorang siaaaa ah!

ini bukan ramli. ini sekadar pencuci mata. meet azam. student paling bongak di alam semesta. sampai kasut aku pon jadik!

7 comments:

Hanamaruku said...

weh sial la jusco wat jcard ke? aku dah ah nak kua jj esok. duet ade 50 nak tahan sampai hujung bulan 12. ape pndapat kau?

AmalinaOmar said...

ye doe! tapi sok kat jusco taman u je. hangguk kau nak tahan smpai bulan 12. kau minum air garam je ah cemtu. kat umah aku byk garam batu. kalau mahu?? haha

Razman said...

cantik model kepala bulat tu kasut tinggi tu..nak no phone die..

AmalinaOmar said...

nampak sangat kau gay. kau kena amik no tepon aku dulu, baru boleh dpt no fon dia. aku mak ayam dia.,

Unknown said...

boleh ni dapat sugar daddy ;)

AmalinaOmar said...

siapa yang mahu?

Shahiran said...

Kata ada duit watpe nak sugar daddy lagi?