KADANG KADANG MAHU JUGA POPULAR SEPERTI TAMAN RASYIDAH UTAMA

PANAS! PANAS! PANAS!!! klik cepat.

Wednesday, November 11, 2009

ish taksuke.taksuke.taksuke.

taksuke bila:

1. saya dipaksa buat sesuatu bila saya tau saya tak boleh buat itu pada masa itu. contohnya macam saya kata saya suka makan cheese kek. tapi masa anda pelawa saya makan cheese kek, kebetulan perut saya tengah sakit memulas nak terberak jadi saya cakap no thanks. tapi awak paksa jugak saya makan walau saya cakap TAK BOLEH TAK BOLEH. faham tak. tapi ini cuma contoh sebab prinsip ini tak pernah apply pada cheese kek itu kerna demi cheese kek, apa pon sanggup! (^_^)

2. saya mandi, tiba tiba ada jugak cicak datang menjengah. konon konon cuma tumpang lalu kat atas ceiling shower tapi sebenarnya dia nak mengendap. lepastu bila dah leka tgk saya mandi, mulalah kaki dia terketar-ketar dan tak berupaya melekat dengan jitu lagi. kemudian, jatuhlah. ah benci okay. kau lucah. aku mandi sila jangan kacau. (-.-)

3. bila saya tengah makan, ada makhluk hina yang mengganggu ketenteraman hidup. saya obses pada makanan. jadi tak best bila tengah makan ada orang kacau, itu amat tidak perlu. lagi bila yang kacau itu bukan orang tapi binatang laknat berdarah sejuk CICAK. sumpah terhenti selera makan tahap tu saja. tapi lepas 5 min, seru untuk makan mesti datang semula.

4. banyak sangat pilihan makanan depan mata dan seterusnya saya pasti taktahu mana yang terbaik untuk dimakan maka perlu makan semuanya tanpa kira kalori. alah sebelum ni pon tak penah kira kalori sebab macam tak perlu sebab tak sedar diri konon macam dah kurus dan tak perlu gaya hidup sihat lagi. dem. bila nak sedar.

5. kena jadi co-pilot kepada insan yang memandu paling maksimum 80km/j saja. kalau awak duduk sebelah saya masa itu, mesti nampak kaki saya menekan2 pedal minyak di tempat duduk sebelah walhal pedal bukan ada pon. lepastu dada mesti macam dup-dap-dup-dap-apesallll-nak-kene-bawak-kete-pelan-pelan-meh-sini-tukar-bagi-aku-bawak sebab aku darah gemuruh bila orang bawak kereta slow sangat. agak celaka jugak perasaan aku nih. maaf ye pemandu kereta bertahap "80km/j dan kebawah" sekalian. no offends!

6. ade strangers yang nampak terlalu obses tehadap saya. damn. mind u, stalker! tak payah kott nak ikot aku macam dah takde perempuan lain dalam dunia ni?? siap nk cari aku guna friend finder. masa nih tibeee aku rasa nak menyumpah rangkaian telekomunikasi hotlink sebab sediakan khidmat that so-called mencari kawan. sumpah rimas duh. harap kau faham bila aku cakap aku taknak, aku taknak. kalau aku nak, aku mesti nak betul2 kat kau lahhhhh. haih! taktau nak ckp macam mana lagi.

dah habes setakat nie. sebenarnya motif utama, yang 1st point tuh. kalau ada yang terasa, amat baguslah! sebab mmg nak buat kau terasa lah buddy! chill (*_*).

*bibir pecah pecah. apa makna?

No comments: