KADANG KADANG MAHU JUGA POPULAR SEPERTI TAMAN RASYIDAH UTAMA

PANAS! PANAS! PANAS!!! klik cepat.

Monday, September 7, 2009

bontot die.

aduh.
kurang sudaa pahala puasa.
tukang carut memvaviii vute.
haha.

maunye beb.
xtekejot lak daku nih bile pagi tadi encik-pemeriksa-bil-air yang gagah perkasa datang menyerahkan bil air bulan nie. apabila bil sudah bertukar servis ke tgn aku, kenyataan disitu memberi pembacaan yang berbunyi begini;

"a total bill amounting rm701.82 is yet to be received."
(baiklah, sy mengaku ayat bahasa inggeris yg mantap ni, mmg rekaan sy sendiri)

tp jumlah caj air bulan ni sebanyak tu????
ah! bontot diela.
kalaula bisa mata ini kubeliakkan hingga mengalir segla nanah dusta, pasti aku buat.
bia tesembul bijik halkum si pemeriksa bil tu sekali.
ko hengat aku nie bukak perniagaan car wash lori2 transformers yang bernama decepticons atau pon megatrons tu ke?

dah. dah. dah.
ko gi balik ibu pejabat ko, sila cek semula.
betul atau tidak.
kalau btol caj tu rm700, aku xmo bayar.
ko tolong bayar ye encik-abang-pemeriksa-bil-air!
aku nie mandi blom tentu 2 kali sehari pon, bil dah mcm aku mandi setiap kali waktu azan.
peh!

( * ini sebenarnye aku meluahkan bagi pihak bapak ku yg terchenta dan disegani, walaupon sbnarnye beliau blom tgk lagi bil tesebot. aku je yg mcm over. sekian time kasih)

2 comments:

Unknown said...

peh, banyaknya~~

ni bukan carwash lagi nih, ni buswash~

AmalinaOmar said...

haaaa tahu tak hape! gilaak kan