KADANG KADANG MAHU JUGA POPULAR SEPERTI TAMAN RASYIDAH UTAMA

There was an error in this gadget

PANAS! PANAS! PANAS!!! klik cepat.

Monday, September 14, 2009

siapa aku.

yang kurang ajar pada org tua,
itu AKU.

yang memberi contoh tak elok pada adik2,
itu AKU.

yang memalukan ibubapa,
itu AKU.

yang menjengkelkan,
itu AKU.

yang tidak mendengar kata,
itu AKU.

yang memberontak,
itu AKU.

yang ada ijazah, tapi BODOH,
itu AKU.

yang tak guna,
itu AKU.

yang terlalu pentingkan kawan2,
itu AKU.

yang suka tinggal sembahyang,
itu AKU.

abah ibu,
terima kasih untuk semua ini.
sangat menyedarkan.
aku tak layak ada di rumah ni.
terima kasih unutk itu.
sangat mengecewakan.

ini hadiah untuk semua.
untuk ibu dan abah.
sebagai anak derhaka, mungkin?


kesakitan sebegini xmampu melawan apa yang hati aku rasa.
aku masih ingat Tuhan.

4 comments:

razy san™® said...

wey amal ko dlm usaha nak bunuh diri ke tu??
isk2...xptt sgh..kalo nk bunuh dri wat la gempaq2 skit..telan mercun bola ke.hheheh..

gurau je k\

ni pesal plak??bln pose dah nak abis pn ni..so relax2 ae...

AmalinaOmar said...

gila kau. aku x bunuh diri ngek.
aku syg diri lagi beb. cuma usaha2 untuk menyakitkan diri. ahha!

rims_putih said...

relax ar..x kn JKJ wat hal ko dh mereng...2 ar kutuk sgt BEK ak...
kn dh kne mkn sumpah sup sesumpah...ee

p/s ; kite x dpt merasai pe yg org lain rasai melainkn kite pernah merasai pe yg die rasai...think about that..don't be crazy coz of crazy things..

AmalinaOmar said...

thanx zul. kalau kerana JKJ, aku mungkin x begini. kalau kerna kau, mungkin aku begini! ahha.