KADANG KADANG MAHU JUGA POPULAR SEPERTI TAMAN RASYIDAH UTAMA

PANAS! PANAS! PANAS!!! klik cepat.

Friday, September 11, 2009

motif entri ini tidak dikenalpasti.

lately ni, kekerapan berblogging amat dasyat. mesti perasan kan?
hari2 pon ade je entri baru walaupon tade motif utama dan sangat terpesong dari landasan.
nampak sgt kat skola ni dah xde koje sgt!

aduh duh duh.

bontot dah betambah lebar sebanyak 4 inci setengah sbb spjg hari pon, asek duduk kat kerusi xde span tebal nih. kalau x duduk kt kerusi, aku g tdo kt bilik sebelah. xpon, aku makan. kat bilik sebelah jugak. sangat tak berfaedah kan? persetankan lah.

aku rasa ramadhan kali nie, paling hebat dan glemer as compared to previous years. maunye, dlm 3 minggu ramadhan ni saja, aku dah memenuhi beberapa event berbuka puasa di luar dgn kawan2. itu sangat best, i tell u! ah ah best. enjoy yg penting. kekerapan berbuka di luar juge disusuli dengan kekerapan ibu membebel. apekah?? konon2 die yg berjawatan PENGETUA pon, x sibuk memenuhi undangan macam saye yg cume bergelar GURU GANTI.cis! ala saya sering persetankan saja apepon die ckp. bukan durhaka beb. cuma terima seadanya, hakikatnya, she loves nagging! but still, i LOVE her.

yang benar,
anak ibu degil sgt.
tp ibu tetap syg kan? wee~
--------------------------------------

*pstt. nape macham xde mood nk dgr lagu raya? hmm. nk nyanyi sendiri pon belom tentu sanggup nk dengar. pitching ke laut weh!

1 comment:

Unknown said...

serius ni 4inch n a half?

headmaster ko pempuan ek? haha. normal la tu bebel. hehe..