KADANG KADANG MAHU JUGA POPULAR SEPERTI TAMAN RASYIDAH UTAMA

PANAS! PANAS! PANAS!!! klik cepat.

Tuesday, September 22, 2009

HARI ini betul2 JADI =)

halo semua warga Malaysia!!
pada malam raya kedua ini saya telah kembali.
ya, kembali semula dengan kegembiraan yang berganda.
walau semalam sebenarnya amat sedih dgn kejadian tak terduga.
=(

hari kelmarin harijadi saya.
yang ke-22.
i am 22.
alhamdulillah,
masih ada masa merasai apa kenikmatan berada pada tahap ke 22 ini.

tapi bukan itu yg saya nak kongsikan disini.
its just about hw sadis i was being 22 this yr.
to begin dis, i was sooo excited to celeb my bday in Hari Raya.
yes, i mean, i was hoping for a double happiness, double the excitement.
oh demmit demmit demmit. *dan mulalah menyumpah*
malam bday dah spoiled!
he spoiled everything.
okay, tapi at dis moment, kami dh baik.
sekian, time kasih.

tapi kawan2, apa yang menngujakan adalah, kek harijadi telah disponsor sendiri oleh tuan punya harijadi = SAYA!
oh gembira terharu sedih sadis kejam harok segala bercampur baur.
tapi saya ikhlas, belanja family makanlah!
ape slhnya i pecahkan tradisi 'bila-bday-kita-org-lain-disekeliling-kita-kena-belikan-atau-belanja-kek'. okay kan?

so, here i wanna say a huge thanx to my dearly brotherhood and cuzzie:
IPUD ++ RAFI ++ AJIE ++ ABANG

mereka sanggup menemani saya ke jusco semata2 mencari cheesecake di secret recipe.
ah, indah banget!



No comments: