KADANG KADANG MAHU JUGA POPULAR SEPERTI TAMAN RASYIDAH UTAMA

PANAS! PANAS! PANAS!!! klik cepat.

Saturday, September 26, 2009

people, scarf 'tengkorak-kau' for sale!

kalau berminat, sila tengok dan terliur. saya tau ini hebat. yang cakap tak hebat, sile belahh sekarang! haha. kejam. okay, sempena ramai yang nampak teruja sehingga menitis air mata melihat saya memakai scarf 'tengkorak-kau' ini (ya, memang nama sopan ini saya yang berikan). jadi, saya buka peluang untuk scarf ini dimiliki ooleh orang lain juga. jadi, cekidaud! stok adelah sangat terhad. sila tinggalkan komen romen disini atau email ke ;
nea_malyna@yahoo.com.

ini kaler grey.
boleh jua didapati dalam warna warni kehidupan yang lain sperti:
1. MAROON kemerahmanggissan,
2. HITAM itu perrilys,
3. dan juga PUTIH suci kehidupan kita yang mencorakkannya.

*siap bagi motto taktahann..*

ini pula gambar tudung sama bagi sudut tepi pula. taktau apa motif tapi tetap mau letak juga.


baiklah, ini scarf yang kaler maroon. sangat bertuah anda kerana disertakan model sekali disini. mungkin dapat menarik lebih ramai pelanggan? haha. itu yang kita taktau. takpe, sila lihat dan bayangkan betapa manusia2 lain akan berpandangan sesama sendiri dengan mulut terbuka seluas alam melihat anda sangat GORGEOUS dalam scarf ini. iya, saya dah laluinya =p ini details scarf 'tengkorak-hayun-kau' :

PANJANG malas nak ukur tapi yang penting boleh dibuat tudung.
MATERIAL cotton kott. saya bukan tokei kedai kain yang tahu apa jenis material yang terdapat di pasaran. maaf ampun yaa..
WARNA telah dinyatakan di atas.
HARGA sangat murah iaitu RM20.00 saje. takpe, wang upah posmen yang menghantar, biar saya yang bayarkan. ini bermakna, free postage!

okay, saya tau teknik pemasaran saya tidak berapa berkesan. tapi, bila anda lihat saya pakai tudung ini, anda mesti yakin kan? jadi, sila ke ATM anda sekarang dan keluarkan duit. duit raya kan banyak. weeee =) should u have any enquiries, pls do not hesitate to email me. ceh ceh speaking seh! see u then guys!

No comments: