KADANG KADANG MAHU JUGA POPULAR SEPERTI TAMAN RASYIDAH UTAMA

PANAS! PANAS! PANAS!!! klik cepat.

Thursday, September 10, 2009

bosan menendang2 perut.

:: kita mulakan entri kali nie dgn hidangan mata yang menyelerakan. wee~::
gambar2 yang tade motif pon sebenarnye. ni tym buka kt umah geng kapak utama.ahha.

wahai manusia sekalian alam (yg berpuasa)
tidakkah anda tahu BAHAWASANYA perut ini sedang berkeroncong lagu "joget serampang tiga mata berwarna biru".
aduh.duh. duh.

'balik nie masak megi pecah telo gred AA sebijik atas die kasi goyang punye sambil disisipkan dengan cebisan lada hijau yang bisa menggoyah iman ni, bagus jugakk..'
**hati aku berkata2 dengan konfiden sekali**
---------------------------------------------
alah persetankan.
sesungguhnya hidup bosan tanpe kawan.
sekarang ni, kawan baik aku cume kamera enpon sony ericsson k800i yang beso-gabak-smpai-tak-muat-nak-masuk-poket-sua-jeans-aku ni jela. bila ade kamera, baru idup rase menarik tertarik tergolek i memang de bomb nyahh! eh selain tu, ade lagi sorg kawan baik yg TIDAK AKAN SAYA NYATAKAN DISINI. RAHSIA!! dang~ silakan teka.

baiklah warga dunia,
w/pon saya xberpuasa, semlm saya ade berbuka puasa di rumah 1 of my colleague. eh eh mcm xsedap pulak nk cakap "colleague". kalau jawa, katakan jawa. ah ah. di sekolah, kami lebih senang dikenali sebagai "GENG KAPAK". haha. bongak okehh.
bersambung semula pasal si geng kapak yg seorg itu -- kak yana (bukan nama sebenar). anak beliau sgt kiut dan fotogenik okehh. i loike!
dahla kiut. mcm nk lempang laju2 je. pastu comel plak tu. macam nk tumbuk je.
(eh eh kiut dgn comel bukan ke satu binatang yg serupa jantinanye?baik.persetankan.)

si perempuan kiut-nak-mampos tu, reysa dania name die.
[ kak yana, ampunnnn kalau salah eja!ngee~]
adoilaaa. yang mendabel-triple kan geram tehadap beliau adelah, budak itu sgt terer mengambil gambar jugak. dush! aku tercabar. ok. ok. mari lihat gamba beliau.

* aku ajar budak beromen. matiii..nk rase pelempang kuase begande bapak beliau?? cis!*

*hey we're not trying to act cute. we are JUST cute. hadoi. geramm kan!! oh ya, gamba saye ini adelah hasil tangkapan budak kecik itu. sangat tidak mempercayai, bukan? she's adorable.*

* sila jangan hiraukan perempuan yang lebih berumur itu. dia mmg lebih kiut.ahaa~ *

* sangat chantekk dan terbaekk dari ladang. thumbs up, girls. *

* ok, sekarang dh xtau nk letak caption ape utk gmba ni. sbb dah geram sambil mgigit bibir *

*aktiviti bercioman dengan ghairah. oi i smells dirty here. HANYA dengan budak yg comel saja, ok!*

hadui. hadui. hadui.
geram ah! kan kann. sila kawal diri masing2. beliau mmg patot digerami.
sape brani ckp x cute, aku tanam idup2!

3 comments:

Nurfatehah said...

wah ko amal.
dah ade protege.
ko mentor.
haha.
rosak budak kecik neh. =P

Unknown said...

ceh,
xcomel sangat pun.. aku pernah tengok yg lagi comel. apa barang?

(komen ni saje nk sakitkan jiwa raga ko)

hahaha~

AmalinaOmar said...

olin, aku nk tunaikan kate2 aku. aku tanam ko idup2! haha.

teha oi, ni namenye bakat semulajadi.ahha. i loike.