KADANG KADANG MAHU JUGA POPULAR SEPERTI TAMAN RASYIDAH UTAMA

PANAS! PANAS! PANAS!!! klik cepat.

Sunday, September 6, 2009

jika anda gembira, angkat kening~

JIKA ANDA GEMBIRA, TEPUK DAHI
JIKA ANDA GEMBIRA, TEPUK KAKI.
JIKA ANDA GEMBIRA, BEGINILAH CARANYA
JIKA ANDA GEMBIRA MARI IKOT SAYA
YAHUUUUUUWWEEEE~ (lompat tinggi2)!

oh dunia,
lihatlah betapa gembiranya daku.
sehari suntuk melaburkan duit kepade tokei kedai kasut.
tokei tersebut boleh digolongkan dalam kalangan orang2 yg bertuah pada hari semalam.
betuah sbb menjadi sasaran duit2 aku.
kita lihat buktinya:

hakmilik bertukar servis yg pertama.

hakmilik bertukar servis yg kedua.

hakmilik bertukar servis yang ketiga.

dan dengan gembira tahap maksima, ingin dinyatakan disini, kasut2 ni murah gilaak okeh! i bought these 3 at rm100++ saje. cis! where in the world cud u ever got these jadah semurah ini? sila nyatakan. tp menurut ibuku, ia adalah pembaziran, dan tetap dianggap mahal. nonetheless, i xkisahla mahal ke murah. yg penting hati adaaa puas juga. kali nie kire sesi pemecahan rekod batu-bata lah ni. sbb i never hv membeli kasut sebegini rupa burok perangainya. smpai 3 kasut dibeli dlm mase hanya beberapa detik saja! (ok, ini adelah penipuan. bukan detik, tapi jam). ape2lah kadokk.. aku puas dgn hari semalam. terima kasih, encik semalam! muah sikittt..*ngee*


baiklah, mari kita bercerita psal hal lain pula. sila lihat gambarajah di bwah untuk keterangan lebih lanjut.

anda nampak itu?
ye, mmg itu adelah sejenis beg plastik atau nama glamornye, plastic bag body glove.
nampak reben yg terikat sungguh rapi dan menawan itu?
eh eh apekah maksudnye itu??
(sila tinggalkan tanda tanya di dlm kepala hoth mu itu)
..............................................
(ok, sekarang buang tanda tanye tadi. mari saya beri jawapannya.)
dengan segala hormatnya, akan diberitahu disini bahawasanya,
tis wud be my 1st bday gift in advance!
saya ulangi, IN ADVANCE.
hari kelahiran saya: 21 sept DAN hari penerimaan hadiah: 5 sept
ahha~ sukenye!! nampak kegembiraan berlaku disitu.
tapi untuk lebih menge'feel' hadiah ini,
saya xkire, saya xnak bukak sekarang.
nak tau ape isinye, stay tune babeh.
kita nantikan 21 sept ini.
sambil ingin saya ucapkan, selamat hari raya yang kedua people!
ahhhhh~ aku sgt gembira.

4 comments:

Nurfatehah said...

ko shopping kasut katne ni wehhh?
aku takde kasut raya lagi ni. iskk..

a shy said...

cik, cik shopping katne?
where on earth in jb ada sales semurah gilak itu. i sanggup turun jb skg gak gi cari kasut kat kdai tu. nak!! nak!! nak!!
argh. cepatla turun hujan duit....nak shopping~ T_T

AmalinaOmar said...

teha : weh aku round de werl semalam. haha. aku beli kasut kat danga city mall. pastu g padini concept store kt cs.murah x hengat dunie doe! sila pegi sekarang. nk ajak aku g lagie pon bole. hee=)

AmalinaOmar said...

cik shy, hadui. xperlu cari dimanakah terletaknya kasut2 nie di jb.
2 of those 3, i bot frm padini concept store. siliyesshit mughah giulaaak babeng. mari bershopping. jb dah hujan duit. s.alam bile lagi? hyuuu~