KADANG KADANG MAHU JUGA POPULAR SEPERTI TAMAN RASYIDAH UTAMA

PANAS! PANAS! PANAS!!! klik cepat.

Sunday, September 13, 2009

seriousShit.

WTF.
WTF.
WTF.

jiwa rasa memberontak.
mmg perlu memberontak.
jangan dicabar perempuan mcm aku.
aku mampu lakukan ape saja.
sampai kau menyesal, manusia.

life is fucking damn cruel.
kenapa perlu layan aku begini?
aku dah dewasa.
lihat dunia, aku dah dewasa!
berapa hari saja lagi, dunia patot lihat aku lebih dewasa.
memberi maksud disini, aku perlu kebebasan.

dis is serious. shit. i am serious.
damn it.
mcm biasa, bila disini, hanya bilik tempat mengadu.
hanya blog tempat melampiaskan segalanya.
how i wish dat sumone is here. yes, here by my side.
so i wont feel sucks.
not anymore, if he was here.

kalau bisa aku lepaskan, aku pasti lakukan.
kalau bisa aku lari, aku pasti teruskan.
kalau bisa aku mati, biarkan..
maka segala manusia akan menyesali ape yg mereka lakukan tehadap aku.
itu aku harapkan.

:: my life in misery ::

No comments: